Tiia Jokinen on aloittanut Verifone Finlandin eCommerce Key Account Managerina loppuvuodesta 2022.
Tiia tulee työskentelemään vahvasti asiakastyytyväisyyden parissa sekä eCommerce asiakkaidemme tukena jotta voimme varmistaa toimivia, laadukkaita, luotettavia sekä onnistuneita asiakassuhteita.
Ennen Verifonelle siirtymistä Tiia on työskennellyt Nets Oy:n Retention Agenttina eli asiakaspysyvyydestä vastaavassa tiimissä. Tiialla on siis laaja kokemus ongelmatilanteiden ratkaisemisesta sekä asiakastyytyväisyydestä huolehtimisessa. Taito ymmärtää asiakkaiden tarpeita ja yritystä kohtaan on suuri tekijä asiakastyytyväisyyden ylläpitämiseksi.
Tiian tavoite tulevaa työtä kohtaan on tulla eCommercen moniosaajaksi. Tämän on tarkoitus tukea asiakkaitamme tarpeen vaatiessa tai jos toiveena on käydä olemassa olevia sopimuksia läpi. Tiian toiveena on siis luoda laadukkaita, luotettavia sekä onnistuneita asiakassuhteita.
Pysytään kuulolla!